METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

 

  • Jakie karty są akceptowane na stronie e-woda.pl?

Odp: Na stronie e-woda.pl akceptowane są karty Visa i Mastercard.

 

  • Na jaki numer konta mam dokonać płatności za złożone zamówienie?

Odp:  ING BANK ŚLĄSKI S.A 10 1050 1953 1000 0024 7177 8338

 

  • Czy zamówienie można opłacić gotówką?

Odp: Za złożone zamówienie nie można zapłacić gotówką, wymagana jest przedpłata.

 

  • Czy można płacić za przesyłkę kurierską przy odbiorze?

 Odp: Za złożone zamówienie nie można zapłacić przy odbiorze.

 

  • Ile wynosi koszt dostawy?

Odp: Koszt dostawy uzależniony jest od wagi i ilości zamówionych produktów.

 

  • Jak pakowane i dostarczane są zakupy?

Odp: Twoje zakupy będą zapakowane na palecie jednorazowej i dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej JAS FBG.

 

  • Czy towar dostarczany jest na terenie całej Polski?

Odp: Tak, dostarczamy towar na terenie całej Polski.

 

  • Czy można zmienić godzinę dostawy?

Odp: Bez względu na wybraną przez Ciebie metodę dostawy, będziemy Cię informować o statusie zamówienia. Na stronie wybranej firmy kurierskiej udostępnimy Ci również możliwość dokładnego monitorowania przybliżonego terminu dostawy. W przeddzień dostawy oraz na kilka godzin przed doręczeniem otrzymasz sms z powiadomieniem o przesyłce. W większości przypadków samodzielnie będziesz mógł zmienić termin dostarczenia.

Pamiętaj żeby sprawdzić stan oraz zawartość paczki w obecności kuriera, a w razie niezgodności bądź uszkodzenia spisać protokół szkodowy.

 

  • Czy zamówione zakupy mogę odebrać osobiście?

Odp: Zamówione zakupy można odebrać osobiście w kolejny dzień po złożeniu zamówienia pod adresem 18-212 Nowe Piekuty, ul. Główna 23.

Aby odebrać zamówienie osobiście należy wysłać e-mail z taką informacja na adres dok@e-woda.pl.

 

       MOJE ZAMÓWIENIE

 

  • Czy mogę modyfikować zamówienie po jego złożeniu?

Odp:

 

  • Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

Odp: Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Tą drogą wysyłamy również informację o statusie zamówienie: przyjęte, w trakcie realizacji, wysłane.

 

  • Czy mogę połączyć moje zamówienia?

Odp: Każde zamówienie przechodzi przez szereg procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia zamówień w jedno.

 

  • Czy produkty dodane do koszyka nie zginą po wylogowaniu ?

Odp:

 

  • Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?

Odp: Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić.

 

  • Gdzie znajdę moje wcześniejsze zamówienie ?

Odp:

 

  • Czy muszę potwierdzić złożone zamówienie?

Odp: Jeżeli nie dostałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia w przeciągu 60 minut od złożenia zamówienia, sprawdź, czy nie trafił on do spamu. Zazwyczaj potwierdzenie zamówienia trafia na Twoją skrzynkę odbiorczą w ciągu paru minut, a nawet sekund. Jeżeli nie możesz go znaleźć nawet w folderze ze spamem, a minęła już ponad godzina od złożenia zamówienia, skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Zazwyczaj problem tkwi w literówce w adresie e-mail lub podobnej błahostce. Możemy go wtedy szybko naprawić i przesłać Ci potwierdzenie zamówienia.

 

  • W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Odp: Jeżeli przez przypadek złożyłeś dwa identyczne zamówienia, omyłkowo zamówiłaś dwie sztuki tego samego towaru lub chcesz w jakikolwiek inny sposób zmienić swoje zamówienie zanim zostanie ono wysłane jak najszybciej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia.

 

  • Jak długo trwa oczekiwanie na realizację zamówienia?

Odp: Zamówienia realizowane są w przeciągu 24-48 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie . O wszelkich opóźnieniach będziemy informowali na bieżąco.

 

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Odp: Jesteśmy sklepem online, więc zamówienia przyjmujemy tylko przez stronę e-woda.pl.

 

  • Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Odp:

 

  • Jak mogę szybko wyszukać produkty?

Odp:

 

  • Jak zgłosić sugestię dotyczącą asortymentu sklepu?

Odp: Sugestie dotyczące asortymentu prosimy zgłaszać na adres mailowy sklepu dok@e-woda.pl

 

  • Czy istnieją ograniczenia ilościowe przy zamawianiu towarów?

Odp:

 

  • Czy mogę złożyć zamówienie na inny adres (np: do innej firmy)

Odp: Tak, jest taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w zakładce „Adres do wysyłki” wpisujemy wybrany przez nas adres.

 

  • Czy jest możliwość negocjowania cen? 

Odp: Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. Nie mamy możliwości zaoferowania żadnych dodatkowych zniżek czy rabatów. Wszystkie podane na naszej stronie ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji.

 

        REKLAMACJE

 

  • W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Odp: Reklamację można zgłosić e-mailem na adres: dok@e-woda.pl, w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru .

 

  • W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Odp: Reklamację można złożyć w terminie do 14 dni od daty zakupu towaru.

 

  • Otrzymałem niewłaściwy towar, moje zamówienie jest niekompletne, co mogę zrobić?

Odp: Jeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę pomylonych produktów. Natychmiast wyślemy do Ciebie ten towar i zbadamy, co było przyczyną pomyłki, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Pomimo, iż nasi pracownicy dokładają wszelkich starań przy pakowaniu Państwa paczek, czasami zdarzają się drobne pomyłki za co najmocniej przepraszamy.

 

  • W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

Odp: Reklamację należy zgłosić, gdy produkt posiada wadę fabryczną. Zwrotu należy dokonać, gdy zamówione produkty nie spełniają oczekiwań i jednocześnie są fabrycznie zapakowane, nieużywane.

 

        ZWROTY

 

  • Jak zwrócić zakupione produkty?

Odp: Aby dokonać zwrotu, proszę odeślij w ciągu 30 dni przesyłkę z produktami na adres firmy, znajdujący się w zakładce kontakt. Do paczki dołącz protokół zwrotu . Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym artykuły trafią do naszego magazynu.

 

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

Odp: Paczkę należy odpowiednio zapakować, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Dołączyć do paczki formularz zwrotu. Wysłać paczkę na adres podany w zakładce kontakt. Możesz wybrać do wysyłki dowolną firmę przewozową, koszty wysyłki ponosi zamawiający. Po odbiorze przez nas paczki ze zwrotem, wartość zamówienia przelewamy na konto podane w protokole zwrotu.

 

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Odp: Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta podany przez Ciebie na protokole zwrotu.

 

        MOJE KONTO/POMOC

 

  • Próbowałem/am wszystkiego, nadal nie mogę się zalogować.

Odp:

 

  • Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

Odp:

 

  • Jak się zalogować?

Odp:

 

  • Czy muszę się rejestrować?

Odp: